eläin atc:t

Tässäpä 8 eläinaiheista atc-korttiani, jotka tein Kotilaiskan elokuun vaihtoon. Kaikki kortit varattu!
(Kissa) Atc from my heart

(Leppäkerttu) Craft desings

(Nalle) Elonkorjuun satoa

(Sammakko) Keiju+sammakko elokuisessa metsässä

(Linnut) Muista ystävää oikealla kirjeellä

(Perhonen) Perhosmettä


Banda (Pikku-bandan tervehdys)

Pupu (sadonkorjuu juhla)


Katsotaan, mitä vaihdossa saa takaisin.

Kommentit

Maca sanoi…
Onpa hienoja kortteja! Kärsin aina vähän nähdessäni muitten tekemiä kortteja. Omat kun ovat niin yksinkertaisia.Mutta sitten käännän asian niin, että minä olen minä ja kortit ovat minun näköisiä.
Ei sun kannata tuntea vähemmyyttä tms koska jokainen meistä osaa jotakin. Minä teen kortteja ja koruja, sinä jotakin muuta. Leivotko? Teetkö neulomalla? Kenties olet hyvä kuuntelija tai tarinoiden kertoja? Ehkä osaat jotakin muuta?!

Se, että tekee itse, on tärkeintä. Ei se, kuinka tiptop siinä kaikki ne jutut ovat. Kortti, jonka teet on tosiaan just sinunlaisesi! Se on parasta! Ja ainahan voit ostaa muualta kortin jos haluat ja sitten se, minkä teet, missä sinä olet huippu, niin se vaikka siihen kaveriksi?

Minusta on ihanaa se, jos joku leipoo ja tuo omatekoista pullaa maistiaisiksi vaikkapa. Tai Riinan riisisuklaat. Ah. ;)
Tai jokin virkkaus tai muu käsityö, jota en itse osaa. Mulla on mm. hartiahuivi, jonka eräs taitava nainen teki. Itse en osaa! Se on mulle tärkeä! Annoin hänelle kiitokseksi kortteja ja koruja!