Talvilintu

EDIT: Kotilaiskan haasteeseen tehty kortin tilalle ATC-KORTTI! Ja uusi piirros. :)


Kotilaiskan haasteeseen olen jo tehnyt postikortinkin, mutta sitä en vielä täällä esittele, sillä se matkaa vaihtoparilleni myöhemmin. 

Kuitenkin ATC-haasteeseen kortti on tässä.

Mieleeni tuli runosta talvilintu ja siitäpä se nimikin tälle kortille tuli. Talvilintu.

Kortti on kierrätetty monilta osin. 
Pohjapahvi on minulle tulleesta pahvikuoresta tehty. 
Taustapaperi on saatu jokin paperin palanen.
Kakkupaperista pikkuruisesti, sekin saatu.
Vyön solki. 
Pari erilaista nauhaa. Saatuja.
Lumihiutale. Saatu.
Lintu. Postimerkistä leikattu.



Kommentit

Kotilaiska sanoi…
Voi pientä talvilintua, on suloinen kuin mikä ja koko kortti on upeesti ideoiden koottu.
KIITOS OSALLISTUMISESTA JA ONNEA ARVONTAAN!
Minä olen taas vissiin ollut liian monisanainen tai sitten liian niukkasanainen kun kaikki ymmärtää jonkin osan vaihdostani väärin, sinä siis olet tehnyt vaihtoon postikortin etkä ATC korttiaVOI VOI kun tässä mun haasteessa ja vaihdossa tehdään vain ATC kortteja paitsi jos haluu ylimääräisenä jonkin muun kortin tervehdyksenä tai yllärinä laittaa.
Nyt ehkä hämää se että tein ATC kortille luonnoksen mutta usko tai älä ne mallikortit on ATC kokoa.Mutta ei hätää mitään ilmottautuminenkin vaihtoon päättyy vasta ens lauantaina ja kortti pitää lähettää viimeistään vasta 25.3. Että kyl täs aikaa on.