Näyttävät puuhelmet ja atc:t


Aamu alkoi puuhelmien kanssa näperrellessä.
Halusin tehdä koruja, joissa on pelkkää puuhelmeä, eikä yhtään metalliosia. Halusin myös samantyyppisiä helmikoruja, mutta silti erilaisia. 

Metalliosia käytän yleensä koruissani ja kerrottakoon nyt se vielä, että korviskoukut ostan aina uusina ja nikkelittöminä! Hopeoidut koukut eivät siis aiheuta nikkeliallergisille oireita. Lukot ja ketjut ostan myös nikkelittöminä, mutta kierrätysmateriaaleista en voi tietää, mitä ne ovat. kaikki rihkama-osat laitan pois suoriltaan, jos tiedän, mutta aina en voi olla varma. Nykyaikana kuitenkin lähestulkoon kaikki korunosat OVAT nikkelittömiä! 


Nyt kuitenkin pyynnöstä ihan puhtaasti puuta. Herkullisen värisiä meriveden vihreitä vai liekkö koralliriutan sinisiä? suuria puuhelmiä! Huomaathan, ettei kahta samanlaista sävyä ole näissä helmissä välttämättä ja värit ovat hyvin eläväisen kauniita. 


Tein eri mittaisia kaulakoruja, joten jokaiselle omansa. :)


 Enkulin kanssa oli atc-vaihto. Sain tänään postia ja rakastuin näihin ihaniin kortteihin täysin! Kiitos Enkuli!

Olen liikuttunut senkin takia, että Enkuli teki nimenomaan minulle nämä kortit. Hän tuli kertomaan minulle, että nyt olisi varattuna minulle muutama atc, joista voisin katsoa, haluanko ne vai en. Minä kun ihailen suuresti Enkulin käsialaa ja tyyliä. Meillä on niiiin samanlainen makukin! Kun näin nämä ihanuudet, ei tarvinnut miettiä, haluanko ne vai en! 

Jos joku, niin ENKULI, olisi se henkilö, joka osaisi tehdä voimakortit, sieluni salaisimmatkin sävelet ja ties mitkä sisimpäni ajatukset kuvallisessa muodossa. Hämmentävää, hämmästyttävää ja niin upeaa, että saan olla hänen ystävä! 

En voi kuin kiittää!

Kommentit

Nyt minä punastuin kehujen paljoudesta. Ihanaa, kun olivat mieluisia.