Joulukalenteri, luukku 25

Joulupuu on rakennettu, joulu on jo ovella... Joulu itseasiassa on tässä hetkessä. Tänään.
Yöllä seurasin Italiasta lähetettyä joulumessua. Katselin tekemääni joulukuusta. Laitoin valkoisen tähden sen latvaan. Olen kiitollinen siitä, kuka olen, missä olen ja kuinka hyvä minun on olla. Kaikista murheista, sairauksista ja kivuista, rahattomuudesta huolimatta.



 Katsoin lahjoja, joita olimme availleet illalla. Niin sydämellisiä ihmisiä paljon, jotka ajatelleet meitä! Luoneet meillekin joulun. Kultaisten nauhojen ja värikkäiden paperikääreiden sisältä tuli esiin kirjoja, korttipeli, kahveja ja kahvilaseja, tuoksuöljyä, viiniä, saunahunajaa, askartelutarvikkeita... osa tarkoin kaupoista valittu, osa itse tehty. Olipa joukossa stanssikin, joka ulkomailta saakka minulle ostettu ja toimitettu!


Kävimme joulusaunassa. Kaipaus ja ikävä puristi rinnasta. Vielä syksyn menetys sattuu liikaa. Mutta minä itken, jos minua itkettää. Minä nauran, jos minua naurattaa! Toivotin hyvää joulua tähtitaivaan taa.
Rakkaimmat ovat sydämessämme ja muistoissamme läsnä jokaisessa hetkessä, vaikkei konkreettisesti olisikaan elämässä enää.



Joulukorttien kirjo telineessä on itsessään jo koriste. Kauniiden korttien viuhka. Omatekoisia ja ostettuja. Jokainen tunteella kirjoitettu. Ajatuksella postiin laitettu.



 Ja omien lahjojenkin kanssa se ilo, kun tarvitsin apua niiden tekoon ja niin vain kuului: Minä voin auttaa! Sain kuin sainkin meille kummalekin "Converset". ;) Ja uniikeista lahjoista puhuttaessa hämmästystä herätti myös kirja, joka omistettu meille kummallekin:


Kuinka ihana kirja, uniikki, taidokas ja näyttävä! Kirja, jossa ihania kuvia ja tarina! Ja se teema, merenneidosta! 


Tämä kirja on niin ihana! 
Merenhengetär Isabellan tarina


Kuvat itsessään jo vievät mukanaan satumaiseen maailmaan. 


Tarina on jännittävä, mystinen ja kaunis.


Kuvat mukailevat tarinaa jokaisella sivulla. Kaikki niin tarkoin valittuja tarinan mukaan. 
IHANA!


Lapseni ja rakkaani seura oli sitä parasta joululahjaa. Ja kun perheeni oli salaa minulta käyneet lahjaostoksillakin. Valinneet paketit minun toiveistani. :) Aivan niinkuin kaikki muutkin. Rakastan perhettäni, rakastan ystäviäni ja tärkeimpiä sukulaisiani! Olen myös aikonut tehdä uudenvuoden lupauksia ja nimenomaan liittyen elämääni ja ihmissuhteisiin sekä suunnitelmia Inspirationin aiheisiin. Oi, inspis on jo iskenyt niin moninkertaisesti, että toivon, ettei nyt ole jo liikaakin mielessä ideoita! Ettei tule pakokauhu lopulta ja ajanpuute ja sitä myöten mikään ei onnistu. On aika hillitä itseäni! Rauhoitu Viltsu, rauhoitu!



Rauhoittumiseen onkin valinnanvaraa kahvissa, teessä, kaakaossa ja viinissä! Nam nam nam! Meillä on suklaata, meillä on karkkikeppejä, meillä on JOULU!


Ja se joulu jatkuu pitkään!

Ja vihjaanpa sen verran, että joulu jatkuu Inspiksessäkin pitkään... Esim. tämä lahjakirja tulee olemaan osaltaan mukana tulevan uuden vuoden postauksissani. ;) Mietin vielä, kuinka ja miten ja milloin. 


Nyt aika kömpiä saunan lämpimään syliin. 
Kiitos että olitte mukanani tänäänkin. 

Kiitos myös uudelle blogini lukijalle! 
Kiitos teille kaikille!


Kommentit

Sinulla vain ihanat luukut jatkuvat. Upuksia oletkin saanut.
Ihanaa Joulun Jatkoa Sinulle.
Tuikku sanoi…
Joulu ilo jatkuu viltsu vielä,käypäs blogissani kurkkaamassa.... :) :)
Selma sanoi…
Iloista Joulunaikaa Sinulle ja Onnea ja Iloa Uudelle vuodella 2014.
Unknown sanoi…
Kiitos itsellesi lahjoista ! Ja kiva jos minun lahjani olivat mieluisia.
Kiitos kaikille tasapuolisesti <3