Meikit, kauneudenhoito

Huomenta! Nukuitko hyvän ja levollisen yön unia? Kirjoitan kännykän appsilla tällä kertaa, joten kuvia en saa, eikä tekstikään tule niin rytmitellen ja jaotellen kuin tahtoisin, mutta toivon silti, että lukisit tämänkin kirjoitukseni. Minä tarvitsen sinua! Minun eilen kertomani tarina on osaltaan vienyt voimiani ja tämä ainainen kipu näkyy myös kasvoiltani. Tummat silmän ympärykset, valtavat roikkuvat silmäpussit, rypyt ja juonteet. Ihoni on toisinaan harmaan kalpea, normaalistikin aina hyvin väritön. Minulla ei ole varaa kosmetologeille ja muille meikkitaiteilijoille. En voi ostella kalliita tuotteita. Jotain minun on kuitenkin tehtävä ja pian!! Voitko auttaa minua!? Kertoisitko vinkit ja niksit, kuinka saa kasvoistani kauniimman? Tiedän vain kurkut silmillä, mutta se ei auta. Ostin BB-voiteen, jonka ansiosta ihonvärini on kaunis, mutta entä silmän ympärykset??? Kiitos, jos voit auttaa! Oikeasti olis jo kiire... Peilikuvanani on haamun, goottitytön ja elämäänsä kyllästyneen vanhan piijan sekoitus. Ei siis laisinkaan minun kuva. Nyt hörppään aamukahvini loppuun. Caramel kahvi hemmottelee minua, maksamakkaraleipä antaa rautaa, jota elimistöni huutaa kurkku suorana. Tällä kertaa ei siis ollut "koirien ruokaa" tarjolla.

Kommentit

Tuula sanoi…
Kylmät märät teepussit silmien päällä kuuluvat myös auttavan (kai mikä tahansa kylmä) en tosin ole kokeillut.
Tiikeriankka sanoi…
Pirkan silmänympärysvoide on muuten paras mitä oon koskaan käyttänyt! Ja hintaahan sillä on joku 3€ :) Muutenkin Pirkan ihonhoito tuotteet on sisällöltään aika kelpo kamaa!

Ja juuri tuota teepusseja silmillä kannattaa ainakin kokeilla, ei se ainakaan pahaa tee ^^
teetä en olekkaan kokeillut. Ja siis Pirkkaa 3 eurolla?!?! Mitä ihmettä?! Pitääpä kurkata cittarista, jos sitä olisi siellä! Ihania olette! KIITOS!

Viltsu