Joulukuusi koristeltu


Joulukuusemme on täysin erilainen, mitä koskaan aikaisemmin. Tällä kertaa teimme sateenkaaren värisen kuusen ja käytimme ainoastaan pieniä palloja, nauhoja ja candy caneja. Tähti valittiin tälle vuotta tyyliin sopivasti sähkön sinisenä. 

Valkoinen kuusi on siitä hyvä, että siinä kaikki värit pääsevät oikeuksiinsa. Ensi jouluna meillä onkin sitten hillitympi kuusi. Meinattiin toki ensin sinivalkoista, koska Suomi täytti 100 vuotta ja koska meillekin se oli erityinen juhla pojan mentyä pressan linnanjuhliin itsenäisyyspäivänä. Me päädyttiin kuitenkin alkuperäiseen suunnitelmaan sateenkaarikuusesta, koska muuten olisi pitänyt ostaa kaikki pallot ja lisänauhaakin uutta. Ehkä ensi vuonna? 

Kommentit

Minulla on aina lakatut varpaankynnet ja yleensä myös sormien kynnet. Lakatut kynnet ovat minusta aina kauniit.
Ihanaa viikonloppua Viltsu <3
Outi, kyllä, lakatut kynnet ovat kauniit. Minulla oikeastaan värit ovat jakautuneet vuodenaikojen mukaan niin kynsilakoissa kuin vaikkapa kynttilöiden väreissä. Juuri tänään laitoimme tereacotta kynttilän palamaan, koska se tuo lämpöä itse värilläänkin harmaaseen iltaan. Eli ihan pienetkin asiat näyttäisi minulla kulkevan isompien mukana. Siksi tämä odottaa kevättä. Liian kylmä väri nyt minulle. Ihana siltikin. (Ai mä vai tunne-ja henkisyysihminen... heh)