Korvaako vakuutus posteljoonin rasituksen?

Mietin tässä taas maailman ihmeyksiä ja mitä ihmekummallisempia asioita. Minultahan se onnistuu; Analysointi, pohdiskelu ja maailmankaikkeudenkin kummastelu. ;) 

Mietin sellaista, mistä tulee sana "Ylämummo"? Eikös se jonkun selostajan tai jonkun muun vastaavan kommentti ollut ja jäänyt vähän niinkuin elämään sanastoomme? Mutta että YLÄMUMMO?!
Ylä ja mummo... Miten ne voi yhdistää ja mitä tekemistä niillä on maalin kanssa, tai siis sillä, että osutaan sinne ylärimaan?
En ole vielä tähän hetkeen mennessä saanut vastausta tai järkevää selitystä.

Sitäkin pohdiskelen joutessani, että korvaako vakuutus posteljoonin rasitusvammat, kun hän kantaa näitä ihanuuksia minulle niin tiheään? ;) 

Ja kerrottakoon, että ihan kaikista paras taisi tänään kaikista ihanuuksista olla tämä sähköfirman kirje!

Kyllähän niitä laskuja tulee, se on varmaa, ja kirjeitä, joissa tasataan ja joissa olen maksanut jostain syystä liian vähän tai että hinnat nousevat, mutta että toistamiseen jo vuoden aikana tulee hintojen ALENNUS! Ihan huippua!

Yhtään vähättelemättä muuta postia, mitä sain. 

Posti muisti minua parilla Adam Lambertin cd:llä, jotka ystäväni oli minulle hankkinut. Ihanaa! Pääsen kuuntelemaan aatamin lauluja. Nam.

Ja sitten tämä Kotilaiskan vaihtokuori. Meni tovi katsellessa pelkästään atc-kortteja. :D


Kuoreen oli sujahtanut papereita, kuvia, paperinarua ja tarrakuvioita sekä  muutama servetti.


Lisäksi tämä luonnonmateriaaleista tehty atc. Tottakai, Kotilaiska, otin tämänkin talteen, vaikka ilmeisesti olit ajatellut sitä vain koristeeksi kirjeelle?

Ja tosiaan vaihtokortteja minulle takaisin...














Olikos noita nyt 11 kappaletta + 1 kaikenkaikkiaan? Ja minulle sopivia ihania aiheita hyödynnyttäen! KIITOS! Ja kappas vaan, kun yksi kortti sopii poikani horoskooppiin kuin nappi otsaan! Hyvä sattuma, vai liekkö tarkoituksella?

Eipä sitten muuta, kuin nautitaan tästä päivästä ja minä jatkan toipumista.

Kommentit

Tuula sanoi…
Tämä ei nyt liity maalintekoon mitenkään, mutta kun Spede syntyi, niin "mummopuolta" sanottiin hetken aikaa alamummoksi :D Hän on hyvin lyhyt ja siitä nimitys tuli.
:) hauska sattuma aiheeseen liipaten.