Kiitos!

Kiitos! Ilo oli avata postin tuomaa tänään. Kaunis kortti, askartelutarvikkeita... Ja postipakettikin odottaa postissa.. Huomista. ;) Päiväni on sisältänyt saunan ja kuoharin lisäksi uuteen nuudeliravintolaan tutustumista, herkullista leipomusta ja rentoutumista. todella hyvä päivä. Hyvään saumaan tämä rentoutumissetti tulikin! Ja jotta kaikilla olisi mukavaa, lahjoitimme tänäänkin vielä kierrätykseen mm. maton, turkin, housut ja iiison kukkaruukun. :) Lahjoituksista puheenollen, nyt kun paketti on perillä, kerron sen saajan. ;) Eli Kotilaiska oli se onnekas tällä kertaa, jolle lähti yllätyspaketti. Näin siis Inspirationin vakkarilukijoita saatan hemmotella. ;)

Nyt on atc-korttikansiokin löytynyt, joten vaihdot onnistuvat taas! Eihän minulla montaa korttia ole valmiina, joten jollei ne ole mieluisia, sitten täytyy vieläkin odottaa, mutta kaikki, mitä tarjolla nyt on, on siis esillä täällä ja vapaita. Olet tervetullut vaihtamaan kanssani siis milloin tahansa! Uusia en vielä lupaa, sillä minulla on yhä tehtävänä parikin projektia kiireemmin. Kuten vaikkapa Enkulille... Mä yritän! ;)


Hyvää yötä ja kaunista huomista!

(kuva netistä)



Kommentit

Maca sanoi…
Sitä näemmä herkutellaan! ps. Sotkamossa on muuten MURUNEN-niminen cafe. Meinasin ottaa kuvan, mutta se jäi kuitenkin tekemättä.
Vilimarika sanoi…
kuva on netistä, ei omani! :D
sopi vain teemaan, vaikken karkkia syökkään.en edes synttärikakkua!
Vai semmoinen murunen. Itse olen törmännyt erilaisiin into- ,ja inspiration-juttuihin. :)
Maca sanoi…
Enhän minä enää muistanut, että sinulle karkkilakko, sinä siis vain haaveilet.
MerjaHannele sanoi…
Joo oli niin ihana kuva, että! Ja aattelin, että Murunen oli sulle räpsyripselle ostanut ruusuja.... ;D No ehkäpä taas synttärinä saat! Onnea vaan etukäteen, kun mä en kuitenkaan sinä päivänä muista onnitella!
Vilimarika sanoi…
No mä en omista sellaista kameraa, millä tollasia ammattilaiskuvia saa otettua. :)

Ja synttärit menivät jo, joten kiitos. :D Siksi tällainen päivä olikin. ;)

Sain ihanan kukan Muruselta ja lapsukaiselta. Juuri sellainen, mikä on mieleiseni! Nimeä en tiedä... Taidanpa yrittää googlettaa, mutta miten???