Oodi naiselle, runoni sinulle

COPYRIGHTS! My own poems! Ethän kopsaa runojani!

Oodi naiselle.
Lumoavalle olennolle.
Sinulle, minulle,  heille ja meille.
Jokaiselle yksilölle. 
Jokaiselle massassa olevalle naiselle. 
Oodi nuorelle ja vanhalle.
Ryppyvoiteen käyttäjille, siloposkisille prinsessoille.
Pääministerin vaimolle, 
Johtajalle, 
duunarille.
Työttömyydestä kärsivälle, 
työttömänä nauttivalle. 
Pullerolle, pallerolle, 
kuikkanalle, langanlaihalle. 
Sopusuhtaiselle mammalle.
Tuulen tietä kulkevalle, 
kaukaisen maan orjalle.
Yksinäiselle sudelle, 
villille ja vapaalle valloittajalle. 
Sitoutuneelle sutturalle, 
Oodi jokaiselle naiselle!

Kuva on omani

Kun sä tulet mun viereeni,
ihan hiljaa,
En tarvitse kysyä tunteitasi.
Minä tiedän, että sinun on siinä hyvä olla.
Niinkuin on minullakin, kanssasi.
Ja vaikka annettaisiin ämpäri tai saavi,
jolla onnea lisää ammennettaisiin,
emme sitä tarvitsisi,
sillä meillä on toisemme
ja meillä on koti.
Meillä on toisen kunnioitus,
ilo ja rakkaus.

Meillä on jo kaikki.

Kuva lainattu

Sulavaliikkeinen tanssija,
Itämaan taikuutta lantiolla.
Kaunis, viehkeä hienohelma.
Pään kääntäjä, lumoava donna.
Siro ja vapaa metsän peura.
Villitsee kansansa hurmiolla.


Kuva lainattu

Tuuli hiuksissani,
aurinko ihollani.
Taustalla veden virtaava voima.
Nautin nautintoni loppuun asti sylissäsi.
Silmät kiinni, silmät auki.
Kädet avoinna tai nyrkkiin puristuneina.
Annan sun viedä mut hekumaan.
Huudan ääneen ja sitten huokaan.
Rantahiekan pehmeys allani.
Sinä siinä rinnallani.
Katseesi täynnä kiihkoa,
kosketuksessasi silkkaa halua.
Naiseuteni esille tuovana.

Kuva lainattu

Olen toisinaan täys pölvästi.
Toisinaan taas rakastettava enkeli.
Olen ihminen ihmisten joukossa.
Olen parhaimmillani sinun kanssasi.
Olemalla oma itseni.


Kuva lainattu

Nukahdan syliisi illalla.
Herään käpertyneenä kainaloosi aamulla.
Tunnen tuoksusi ihollani päivällä.
Yöllä olen vierelläsi. 

Kommentit