Autolla ajetaan varo-varo-vasti

...ettei kaatuisi kallis lasti... 

Muistatko lapsuudesta tutun laulun vielä?

Toinen oli se loru, jossa auto ajoi kilparataa, mittari näyttä kahta sataa...

Minulla ei ole kokemuksia kovinkaan paljoa autolla ajamisesta, joten ylinopeussakotkin on saamatta. En usko, että tulen koskaan ajamaankaan maantieajoja. En omista ajokorttia. Silti on kiva katsella erilaisia autoja ja löytää ne omat suosikkini. "Jos minulla olisi oma auto, se olisi..."

Kuinka sinä lausetta jatkaisit?


Katukuvassa voi törmätä vaikkapa Eduskunnan autoihin.


Safety car taitaisi löytyä myös formularadoilta. 


Jos minulla olisi auto, se olisi pieni ja suloinen. Se olisi Adam tai jokin pikkuinen maantie-mönkkäri. Mopoautokin voisi olla hauska. 


Tässä olisi suosikkini ehdottomasti. 

Kommentit

Jenni sanoi…
Minulla on tällä hetkellä pienehkö söpö sähkönsininen avoauto (googlaa PT Cruiser Convertible), jonka pyöreästä ulkomuodosta tykkään ihan älyttömästi. Silti olen viimeaikoina harkinnut sen vaihtamista Jeep Wrangleriin, jolla pääsisi huruttelemaan pitkin vuoriston hiekkateitä. :)