Salaisuuksia

Viimeistä viedään arvonnassa. Osallistu, jos et tahdo jäädä ilman! Ja jos väität, ettet koskaan voita ja siksi jätät osallistumatta, niin katso peiliin! Mieti, miksi et voita!
 Mahdoton on vain mielipide! Tänään sanoinkin erään asian kohdalla, ettei esteitä ole. On vain hidasteita ja haasteita. 



Elämä on välillä hyvinkin hektistä ja stressaavaa, mutta yritän silti pysyä vauhdissa mukana. Välillä on ihan kiva rauhoittua vain istumaan ja nollata ajatukset bloggaamalla jotain kevyempää ja kaunista. Mielestäni "Anna-Mari Westin" kortit ja muut tuotteet ovat kauneutta parhaimmillaan. Siksi minulla onkin näitä kortteja sekä muita ihania sisustusnamuja. Ja namujahan arvonnassanikin on tarjolla ! Anna-Mari westin tuotteet ovat osa nollautumisprosessiani.


SALAISUUKSIA
"Tiia" haastoi bloginsa lukijat mukaan paljastamaan salaisuuksia. Tässä minun salaisuuteni.

1. Pahin fobiani? 
Olen muutamista vaikeista fobioistani päässyt kivasti yli jo, mutta korkeanpaikankammo minulla on voimakkaana sekä hämähäkkikammo. Lisäksi pelkään pimeää ja pelottavaa, jos yksin olen. Yhdessä olen turvassa. :) Ymmärrän hyvin ihmistä, joka pelkää jotain kovasti, ja jolle toiset vain nauravat ja sanovat; "Kyllä sä sen kestät!", "Ei se oo noin paha!" tai nauravat päin naamaa!


2. Viihdytkö yksin? 
Viihdyn. Yksin ollessa voin kasata ajatukseni, meditoida ja keskittyä positiivisiin voimavaroihini ja niiden löytämiseen arjen keskeltä. Minä en pelkää omia ajatuksiani tai yksin olemista.  Voin askarrella ja levittäytyä tarvikkeiden kanssa laajemmalle ja voin vaan olla ja kuunnella hiljaisuuden hengitystä lähelläni.

3. Sielunmaisemasi?
Sielunmaisemissani siintää karu hiekkamaa. Muutama kuiva heinänkorsi nostaa päätään lohkeilleesta maasta. Polttavan kuuma aurinko saa hiekan pinnan väreilemään kuumina aaltoina ja silmissäni näkymään kaukana siintävän vedenpinnan kangastuksena. Sielunmaisemassani kuljetaan kameleilla beduiiniteltoille ja istahdetaan iltapimeällä rinkiin nuotion äärelle. Yläpuolellamme on tumma taivas, jossa miljardeja tähtiä sekä tähdenlentoja. Saturnuksen renkaat voi nähdä kaukoputkella. Joku nainen alkaa tanssia, jotkut rummuttavat käsin tahtia polviinsa tai käsiään vasten. Joku naurahtaa, joku kantaa riisiä ja naan-leipää suurella savivadilla. Siinä me kaikki olemme, suurena toisiaan tukevana perheenä. Beduiinilauma.



4. Lempidrinkkisi? 
Olen sen verran rajoittunut persoona, etten käytä alkoholipitoisia drinksuja. En juo humalahakuisesti, enkä edes sitä yhtä terävää. Minun lempidrinkkini on siis alkoholiton appelsiini-mangomehu, jossa on hedelmälihaa ja värikäs pilli. :)
Kuoharista tykkään. Lasillinen tai kaksi juhlapäivänä on täydellistä.

5. Lempikirja
Luen kausittain ja nyt toissapäivänä viimeksi ostin pari kirjaa, joita voin lukea aina kun aikaa on (fiiliksiä lukea). Toinen niistä on huumoria, toinen väkivaltaa ja mustasukkaisuutta. Eli erilaisia teemoja on lukemissani kirjoissa. Mikähän olisi sitten se paras? Ehä Zana Muhsenin Myyty on koskettanut minua eniten elämäni aikana. Mainitaan nyt myös Marklundin Uhatut, Hosseinin Tuhat loistavaa aurinkoa sekä Pearsonin Murharovio. Jälkimmäinen kertoo noitavainosta.

Kiitos Tiialle haasteesta!













Huom: bloggaus sisältää tuotesijoittelua ja blogiyhteistyötä

Kommentit