Kissan kokoinen pussi korppuja

Varoitus: Sisältää herkullista mainontaa, joka saa kuolaamaan ja keittämään sumpit!  

Pågen Emma

Moi, mä oon Emma ja mä oon Kissan kokoinen korppupussi. Synnyin Pågenin tehtaalla ja minut tunnistaa herkullisista vehnäkorpuista. On niitä kaimojakin liikenteessä, mutta minä olen se vaaleaverikkö-vehnäkorppu. 


vehnäkorppu


Olen kokoluokaltaan suurempi, kuin ne solakammat Emmat, mutta missään nimessä en ole yhtään sen huonompi. Päin vastoin, muhkeat muotoni kätkevät sisälleen juuri oikeankokoiset ja sopivasti muotoillut korput. Huomaa kuinka treenattuja korppuni ovat. Jokainen ura takaa helppouden puraista juuri omaan suuhun sopiva palanen. Korppu ei hajoa kahviin kastettaessa. Sopii isoon ja pieneen käteen. Emma-korppuja voi halutessaan syödä ihan kastamattakin. 

tuunaa mieleiseksesi

Vehnä Emma on mieto, vehnälle maistuva korppu, joka toimii siltään myös heille, jotka eivät syystä tai toisesta välitä mausteista. Vehnäkorppu sopii myös mainiosti pohjaksi vaikkapa suolaiselle tahnalle tai makealle hillolle. 


Nauti hetkestä. Onni on pieniä asioita. Vaikka vain ihana korppu kahvitauolla, ja päivästä on helppo nauttia. Tai kun tarvitset lisäenergiaa, herkullinen  korppu pelastaa hetken.

Emma Vehnä, rapeita korppuja auringon kypsyttämästä kullanruskeaksi paahdetusta vehnästä. 

yhteistyössä Pågenin kanssa

Kommentit

Tiia Koivusalo sanoi…
Korput ovat niin hyviä, yhtä hyviä kuin teidän kissa söpö <3
Voihan korppu. Eipä oo muuten pitkään aikaan tullut näitä ostettua. Mulle tällaiset isommat Emmat ois hyviä, vähän pulleampi ja isompi :D
Mukavaa viikonloppua Viltsu <3
Rakastan kissoja, mukava seurata blogiasi ja elämää siellä Savossa!