Mr.Bean

Tässä jo aikaisemmin tekemäni taskukirje. Lähetin kyseisen kirjeen Ulriikalle, kuten olimme vaihdosta sopineetkin. Tänään sain yhteydenoton Ulriikalta, ettei pc ole perillä. Tokihan harmitti, sillä jos porsti on hukannut sen, kuinka sitä voisin löytää koskaan!? Samaan aikaan sähköpostiini oli tullut meili, jossa toinen Ulriikka kiitteli pc:sta ja ihmetteli, olimmeko sopineet vaihdon? Voi apua! Tarkistin osoitekirjan, ja kahden nimen kohdalla lukee Ulriikka! Ja minä olin tietenkin nopeasti sen kummempia ajattelematta kirjoittanut väärän osoitteen kuoren päälle! Tokihan olisin homannut erheen, jos jollekin sellaiselle olisin lähettänyt, jonka oikea nimi ja osoite ovat entuudestaan paremmin tuttuja, mutta en ollenkaan huomannut, että kirjassani on kaksi Ulriikkaa! en ole toisen kanssa vaihtanut kuin kahdesti aiemmin kortteja 3 ja puolen vuoden aikana. toisen kanssa nollasti. NOLOA!

Totta kai kortit saavat jäädä hänelle, kenelle ne lähetin jo. Teen toiset kortit pikapikaa toiselle. Mutta sattuuko kenellekään muulle tällaista, kuin minulle? Olen ennenkin sanonut, että jos olisin mies, olisin Mr. Bean.









Kommentit

Susanna sanoi…
Voihan upeus tuota taskukirjettä!!
Silkku sanoi…
No voi miten sinulla pääsi käymään, mutta onneksi kaikki selvisi, sai toinen Ulriikka kivaa yllätyspostia;) Minulla kävi kerran niin, että olin innoissani lähettänyt ATC-kortti vaihtoon kortit ja muutaman päivän päästä kirje jonka olin lähettänyt pompsahti postiluukusta takaisin minulle, olin unohtanut laittaa tärkeääkin tärkeämmän eli: postimerkin, onneksi oli oma osoitteeni kirjeen nurkassa;) Että kyllä sitä sattuu;)
Silkku, tekeville sattuu ja tapahtuu, mutta tosiaan, eipä toinen Ulriikka pahastunut, jos toinenkaan. :D Kivahan se on laittaa yllärinä, jos vaan aina toinen malttaa sitten odottaa uusintaaskartelua. :D Onpa toisaalta hyvä tuuri sinullakin ollut, että sait kirjeen takaisin! Ei ole koskaan tullut mulle kirje takaisin, vaikka tiettävästi pari vastaavaa erhettä on käynyt just vuoden vaihtuessa, kun hinnat nousseet.