Toveri Elokuun atc-posti


Olen niin iloinen siitä, että osallistuin Annitannin järjestämään Toveri Elokuu-haasteeseen. Haasteessa vaihdetaan 4 kuorta askartelutarvikkeita, arvo 2€+postarit sekä kortti. Minulle tulee Katilta kaikki 4 kuorta ja minä lähetän RaijaAnnikille omat 4 kuorta. 


Kati oli tehnyt kauniin ja minulle sopivan atc-kortin. tykkään tästä tosi paljon! Meillä on Murusen kanssa tähtitaivas makkarissa, joten nuo tähdet ovat piste iin päälle. 


Kuori sisälsi tälläkin kertaa inspiroivia ja kivoja juttuja. Papereita, kuvia, pitsejä ja dropseja. Dropseissakin sellaisia värejä, mitä minulla ei ole entuudestaan! 

Kiitos Kati! <3


Minä laitoin RaijaAnnikille kuoreen vähän sitä sun tätä ja tällä kertaa ajatuksella, että tästä sisällöstä olisi koko ensi vuodelle jotain. Ei nyt koko vuodeksi tarvikkeita, vaan jotain. On joulukuvia, pääsiäiskuvia, leimattuja tekstejä, stanssikuvioita, nauhaa, koristeita, enkelin siipiä, pikkupyykkipoikia... Eiköhän tuossa sillä 2 eurolla ole taas. 


Tein myös kortin, joka sopisi näiden vaihtokuorien mukaan. 


Tekstin keksin itse, ainoastaan tuo NAUTI on lehdestä leikattu. 


Mukavaa viikonloppua Toveri-vaihtajille sekä kaikille Inspiksen lukijoille! 

Kommentit

RaijaAnnikki sanoi…
Kiitos,kiitos.Ihana lähetys ja tuo kortti on niin suloinen.Hyvää viikonloppua.
KaSu sanoi…
Ole hyvä :D Viimeinen kirje lähti tänään sinne päin, hyvällä onnella on maanantaina sinun ilona <3
Olet tehnyt kivan kortin, teksti sopii hyvin kuvaan.
Sait mukavia ja tarpeellisia tarvikkeita vaihdossa.
Hauska haaste. Kaunit tuo tekemäsi kortti ja onpas kuoressa ollutkin kaikkea mukavaa.
RaijaAnnikki, Oleppas hyvä vaan. :)
Kati, IIK! Ihanaa postia odottaa jo heti huomiseksi. Jännää!
Tuija, kiitos. Tämä on hauska haaste ja 2 euroa on just sopiva summa
Enkuli, niin oli. Noista teen vielä vaikka mitä